17 Maj

Norges national dag! Grattis Norge!

så idag fyller norge år:D kul för dem!

jag har nyss vaknat men känner mig inte utvilad på en fläck, jag vil sova lite till, eller åtminstone ha gått upp lite itdigare, när jag vakande första gången, man blir alltid piggare om man går upp fösta gången man vakanr, isället för att tvinga sig själv att somna om en stund till.

dagen då, jo igår skrev jag att jag skulle plugga oh ringa min vän, jag måste nog lägga till städa med, storstädning.
även om jag skulle kunna tillbringa hela dagen vid datorn och slösa bort den på meningslöst dravel, så måste jag städa, det behövs. städa och byta sängkläder. sen ducsha ikväll för att få krypa ner nyducshad i nytvättade påsalakan :D

säkerligen eftersom jag känner mig själv så kommer mesta delen av dagen spenderas här ändå. jag kommer att dras på något magistk sätt :P nej jag önskar att jag kunde stänga av datorn för dagen, men jag har ingen musik då, och vem vill städa utan musik?? inte jag ialla fall!

ne nu ska jag njuta av en frukost och senaste avsnittet av one tree hill :D

// Vessli - Grattis Norge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback