fredag

ännu en frdag i mitt liv, jag var in till centralen till åtta imorse för att möta Daniel. SR var där och rongedal ( eller likande) spelade en låt live där inne.

jag som trodde jag skulle grilla med LR stud idag, men icke, det blir inte så ingen osm ville komma. men det kan jag förstå två gratis festivaler :P

vad händer denna fredag då, jo jag ska tvätta 19-22 och jag tänka ta en sväng till tumba för att köpa kuvert.

nu är det exakt en vecka kavr tills jag sitter på ett fullsatt stadion och kollar på KISS med lillebroren, som inte är så liten längre.

ne nu kliar det i fingrarna efter det roliga online spelet som min lillebror visade mig, nu småst ejag spela lite :P

// Vessli - 7 Days to go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback