Fredags kväll

japp, här sitter man ännu en fredagskväll. det var meningen att jag skulle leka med emelie, men jag kommer inte ut på linjen, jag kan varken ringa eller smsa. så om du läser förlåt!!

mörkret har lagt sig utanför fönstret och jag funderar på om det är dax att sova nu, lite tidigt för en fredagskväll, men är man ensam så är man. :P
jag trivs med tystnade och ensamheten, jag trivs med att kunna lägga mig när jag vill och läsa eller fika i sängen, thats me!

imorogn, ja vad händer då, jag ska plugga, jag ska börja skriva på sista portfolion, den sista uppgiften i skolan, sen är det slut, mitt fösta universitets år är avklarat om ca en och en halv vecka :D
sen blir det en massa sommar kurser i sommar men ändå, jag läser sommar kurser eftersom jag inte fick något sommar jobb.

nu ska jag krypa ner under täcket, öppna mitt fönster och låta kylan sprida sig i rummet, sen krypa ner under täcket och gosa ner mig riktigt mycket, läsa några rader ur en bra bok och sedan sova. imorogn tänker jag ta sov morgon, jag tänker sova ut för första g¨ngen på riktigt länge.
sen äta lite taco rester och ringa min vän i malmö :D

God natt och ta det lungt i nattens mörker!

// vessli - lugn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback