Kvinnohöjden

Kvinnohöjden i borlänge kommer alltid att ha en speiell plats i mitt hjärta!

Hela helgen har varit underbar, solen har skinnit ( stavning?) och människorna har varit tookigt bra :D
jag har bland annat en ny lillasyster "heltäckningsmattan" och en massa roliga nya vänner i hela landet :D från kiruna i norr till nässjö i söder!

jag kommer alltid att behålla den här helgen i hjärtat!

dock var det skönt att få komma hem och ducha och bara få sova i en riktig säng, samt att få äta kött efter en köttfri helg.
jag sov i huset som kallades 1700 tals villan, utab vatten. så vi fick gå till stora huset om vi ville dricka vatten eller gå på toa, samt att det var varmare ute än inne :D men lika glad för det är jag :P

nu ska jag njuta av att vara människa framför allt tjej :D

ha en tookigt bra kväll!

// Vessli - Lycklig

Kommentarer
Postat av: Fija

Tänk att det redan är över tre månader sedan vi var i Dalarna. Lite konstigt känns det. (:

Gick det bra att börja gå med skor igen när du kom hem? :D

Hoppas vi ses nere hos lillasyster i september.

Kram Fija

2008-08-13 @ 01:07:23
URL: http://fijas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback