Ned räkningen kan börja

japp... nu kan jag börja räkna ner, tills vadå? till KISS konserten så klart!

En vecka kvar till mina syskon + en pojkvän kommer ner, för att om en vecka + 1 dag gå på konserten:D

syster och jag kände att det kunde vara på sin plats att ha en t-shirt till konserten så det fick jag införskaffa igår!

det ska bli så jäkla kul och det var ändå 10 år sedan de va i sverige, och det kanske inte blir fler gånger, vem vet det börjar ju komma till åren nu, man måste ju passa på medan de lever!

gårdagen spenderades med emma, fixa ögonbryn och pratade en massa.. idag då.. jo idag ska jag nog klippa mig.. kanske lugg vi får se vad frisören säger!

nej men oj va klockan sprang iväg..


// Vessli - Mot nya äventyr

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Du..vad roligt för dig att dina STÖRSTA idoler kommer hit! :p Min har redan kommit, men å andra sidan är han ung och fortfarande en hunk! LOL

Kram

2008-05-22 @ 12:08:47
URL: http://my.opera.com/MizzMartinez

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback