Soliga Torsdag

solen strålar :D jag är tookigt lycklig för det!

igår hade vi redovisning på teater historia hela dagen, fråm 9 till 16 så det blev en lång dag med redovisningar! men roligt var det, en grupp redovisade utonhus, en annan hade en roterande scen eller ja de roterade i rummet publiken satt i mitten och sedan skedde skådespelet runtomkring.

jag då, jo jag och resten av den fantastiska fyran, lite märkligt att vi heter så när vi är sex gruppmedlemar, men ändå, vi är grupp nummer fyra!
vi hade 1700 talet, och då hände det en massor, jag fick spela gustav den tredje och en hustru i ett mask spel :D
vi lyckades väldigt bra med våran uppgift, jag fick en massa bra ideér som jag kan använda senare, när jag är klar och har egna teaterklasser :P

imorse när jag vkande strålade solen och jag kände att dagen inte kunde bli annat än bra, klockan 10:30 träffade jag min nya hyrs värd, jag skrev kontrakt på en liten lägenhet på 19 kvm där jag får ha mina bäbisar, inflyttningen sker den 1 juni :D

jag ska äntligen få ta ner mina älskade små katter, eller små och små...

när jag äntligen kom hem från tumba, så letade jag upp en filt, eller jag det blev ett blått överkast, packade lite böcker och gick sedan ner och lade mig i solen och läste i tre timmar! skönt!

resten av dagen då, joo jag ska söka bostadsbidrag, försörjningsstöd ifrån soc inför sommaren, bestämam mig för om jag ska läsa 100% eller 150% i sommar ( jag har kommit in på två sommar kurser), och leta sommar jobb lite till och hoppas att jag får det!
jo och packa inför helgen, jag ska ju åka på tjejjours utbidning i borlänge :D det ska bli riktigt roligt att träffa andra engagerade tjejer!

så solen får skina på mig genom mitt öppna fönster, medans jag sitter och slavar med min lista :S

// Vessli - lugn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback