Soool

Solen skiner idag :D
igår var första kvällen som jour tjej här i stockholm, det gick förvånansvärt bra. jag är nöjd över min insatts och mitt kakätande :P

idag så, ja vad ska jag sysla med idag, jag ska tvätta mellan 16-19 och plugga det sista, inför sista inlämingen.. det betyder alltså en utvärdering :P

mycket annt händer den här veckan, imorgon ska jag träfaf en kille som ska köpa min kiss biljetter, sen ska jag åka till emma :D
på torsdag är det sista basgruppsdagen, och jag ska träffa daniel för att få biobiljetterna inför fredagen, på fredag så är det LR stud Grillkväll, som alla medlemar i Lr stud får komma på, man måste dock anmäla sig om man vill följa med på bio, vi har bara 20 biljetter!

men det ska bli tookigt kul att göra, om det blir nått..

såå sen i helgen så är det till att ta det lugnt, nästa vecka kommer en kompis ner som ska söka till kulturama och måste ha sov plats :D så klart hos mig:D
på torsdagen den veckan så kommer mina älskade syskon, för att på fredagen.... gå på KISS konserten..

ja det är väl vad som står för dörren i framtiden..

arvika i sommar, jag som inte trodde det skulle bli någon festival för min del. men det blev arvika... jag ska åka med tjejjouren så det ska bli jätte kul:D

eftersom man är ledig nu för tiden så ska jag väl dryga lite framför datorn och äta ite frukost :D


// Vessli - Ser framåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback