Tjejmys

God morogn!

idag ska jag spendera tid med emma, en liten stund iaf, sen blir det att åka till jouren för en tjejkväll med mina joursystrar :D så tjejmys hela dagen :D

just u försöker jag inse att jag måste vakna och äta frukost, för att inte glömma lyckas klä på mig nått bra, vädret är mulet och jag tror att det små regnar. mysbyxor och en myc tröja kanske?

frukost, jo, den måste jag försöka mig på, jag måste äta en rejäll frukost om jag ska klara mig ända till fyra då vi ska äta på jouren, men kan man äta en rejäll frukost när man bara har rostade mackor med smör hemma?!

jag kanske får laga mig lite makaroner istället.

ne nu måste jag ta tag i verkligheten, jag vill ju bara sova.

tjejmyset på jouren kommer bestå utav, mat, spel, tjejsnack och en massa coola och bra tjejer i samma rum :D

// Vessli - tjejmys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback