Bekännelse + Annat

Okej, jag måste erkänna.. slipknot var bra live.. inte å skiva men live.. vilken grymt bra stämmning det var på konserten.. jag tror inte att en enda person var tyst under konserten.. vi skrek och sjöng.. japp till och med jag.. och jag kännde igen alla låtar föutom 4.. så jag kunde faktiskt sjunga med :P
men grymt kul var det och jag har aldrig sett min bror så lycklig som under den här konserten.. det verkligen lös ur ögonen på honom.
Han sjöng och skrek lika mycket som jag :D
JAg tror att det här kan räknas som en va de bästa dagarna i hans liv :D

Sen efter konserten så gick vi till Webhallen, Och väntade på J, han var och skulle köpa nya wow spelet.. och jag tänker inte skriva namnet med risk för att kag stavar ganska så fel :P
Jag hjälpe honom att bli klar innan så jag sminkade honom till en Undead :P Kanske inte världens bästa resultat... :P stackaren sprang omkring i bara fötter och tshirt hela kvällen.. så från 7 till halv tre :( stackaren.. han kommer garanterat att bli sjuk.. men vissa gör allt för spelet :P

Idag så åker broren hem.. vi ska in till stan och köpa ett par byxor till honom nu.. eller hmm när jag får liv i honom.. vilket oftast inte brukar gå så bra nr det gäller honom.. men men

sen ska jag börja göra mig iordning för helgens wow spelade med emelie... :)
Jag kommer inte kunna få distraktion av J på flera dagar.. där kommer det spelas wow..
Så jag får distrahera mig själv.. umgås med mina vänner och spela lite wow :P

Nu ska jag ta tag i den svåra uppgiften att väcka min bror!

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback