Damn

Regnet det bara öser ner dam dam... jo det gör ju det..
Just nu sitter jag och förrbereder mig på att min bror ska komma.. jag länktar :D

JAg hatar vad känslor kan ställa till med.. jag hatar det verkligen! speciellt när de går ut över peroner i min omgivning som inte ska behöva ta det!
Men vad som händer kan bara tiden utvisa. MEn ändå.. varför???

Mitt humör idag är inte det bästa.. jag har lågt blodsocker och för lite sömn.. sen är mina hormoner i gungning känner jag.. tyvärr på verkar mitt humör mig väldigt negativt och jag kan inte låta bli att ta ut det på min omgivning.. jag borde vara inlåst sånna här dagar... stackars min lille bror.. han kommer få stå ut med ett monster idag.. stackaren!

Aja sånt händer.. men jag förstår inte varför det ska vara så extremt när det gäller mig.. jag fattar inte varför jag inte lyckas hålla tillbaka lite gran iaf... men men.. jag hoppas det inte blir värre!

Nu ska jag klä på mig och städa det sista inann broren kommer..

// Vessli - Dåligt humör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback