...

Ja.. då litade jag på nån igen och blev sviken.. man ska inte lite på folk.. att kag aldrig lär mig hur det är!
Jag fattar inte alls.. men men de löser sig alltid..
Nån gång kommer de komma nån som jag kan lite på som verkligen inte sviker för minsta lilla!

Sen kanske de kommer ta tid med tid har jag, tiden till att läka, tiden till att njuta och tiden till att vara mig själv som en jag!

Jag är stolt över mig själv och jag tycker att jag kämpat på bra i mitt liv.. JAg har klarat saker som jag inte trodde jag kunde.. men jag gjorde det.. jag flyttade 30 mil för att jag ville :D
Jag är den jag är och gillar man inte mig för det så behöver man inte vara med mig!

Jag trivs med mig och jag vill inte vara nån annan!

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback