Feber

jag avskyr fortfarande feberdrömmar :(

Inatt var de så verkliga, det började med att jag satt och kollade min mail, som vanligt sånt som man gör, sen fick jag plötsligt en mail som det stod en massa saker i.. som jag inte tänker skriva ut...
men mailet sa en massa saker som jag blev upprörd över och jag var helt förstörd!
sen så kom helt plötsligt en kusin till mig hit och började tjaffsa en massa om pappa att jag inte brydde mig och att jag hade försrört allt, ja allt möjligt...

när jag vaknade så var jag helt förstörd jag grät och visste inte vart jag skulle ta vägen.. jag fick nästan panik av det tills jag insåg att det bara hade varit en dröm.. jag blir helt slut av allt det här.. jag pallar inte av fler sånna här nätter nu :(

ja det va inte bara det där jag drömde.. men jag orkar inte skriva ner allt..

idag blir det en dejt med sängen eller soffan.. julmust och pepparkaks deg :P kanske några skumtomtar med.. jag är helt slut :(

// Vessli - feber

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback