Helgen fortsätter

Japp då har vi dragit igång igen då efter några timmars sömn :P

Jag har levlavt 3 levlar :D yeeey jag är så duktig :) *klappar mig själv på huvudet*

Nu är det dax för onyttig lunch och lite paus.. sen fortsätter vägen mot level 20 :D
Vilket jag ska ta idag! Hoppas jag på!

Jag och emilie spelar ihop med två gubbar nu, så det går ganska fort när emilie är med.. hon hittar iaf:P
jag går vilse bara jag tänker tanken på att gå utan för murarna.. som i natt när vi spelade Wailing coverns och jag råkade dö två gånger.. och gick vilse fyra gånger.. först innan vi ens börjat och sen när jag dog.. hahaha men jag hade hjälp :P

Men nu väntra pizzan och lite luft!

// Vessli

Kommentarer
Postat av: Christian

Waling Caverns inte coverns:P dropades det nå nice?? jag vet inte jag har tagit ett uppehåll ifrån WoW kanske för evigt kanske inte får se hur långt det går

2008-11-15 @ 20:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback