Höst

Jo hösten är alltid lika jobbig, nu när det snart är dax för farsdag så känns det extremt jobbigt.. jag står alltid i valet och kvalet mellan att höra av mig till honom eller inte... nu är det två år sedan tror jag.. men ett X antal år sedan iaf.
men sen så blir det mörkare.. det positiva med det är att man får ha masssa ljus tända hela tiden.. man kan mysa under en filt och dricka te eller massor av julmust :P

Mysa på hösten är väl det bästa som finns.. när det är kallt och mörkt ute :P

Nu är min lägenhet städad julmusten är inhandlad.. och hade jag varit normal så hade julmusten räckt ända fram till jul, men eftersom jag inte är det så kommer den antagligen snart ta slut :P
jag får aldrig nog!

Snart får man börja julpynta med, snart.. iaf första advent :D jag länktar som en tok :D
Man vet ju aldrig vad som händer i framtiden :P jamena man måste ju passa på att ha sina vinter och jullandskap nu, för nästa jul kanske inte alls ser ut som den här :P

Aja nu på söndag så ska jag ignonrera att det är fars dag. jag tänker inte alls tänka på det eller nått annat..
så är det!

Sen ska jag bara säga... ojojojoj va hände?

// Vessli - OJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback