Julmust

denna väldigt goda dryck som bara finns en gång per år :(
Jag bara älskar den :D

Idag på praktiken så har vi pratat om drömjobb och lycka med eleverna :D åhh va kul det var när texterna gick in och de förstod vad vi menade.. det var väldigt kul att höra vad deras dömmar och mål i liver är :D
JAg ser verkligen fram emot den dagen när jag ska stå i klassrummet och vara lärare :D jag länktar verkligen!
synd att det är ett tag kvar :(
fast vem vet vad osm helst kan ju hända på vägen, jag kanske får andra drömmar och mål på vägen, men teater kommer det att bli inom, jag trivs med teater!

Imorgon så blir det lr stud möte och en lugn hemma kväll, kanske med nån bra film eller likande :D
vi får väl se vad som händer!
jag håller på att bli sjuk :( jag är jsuk trött och fryser hela tiden, idag somnade jag när jag kom hem och vakande inte förren ett bra tag senare.. sen har jag sovit en bra tid efter det med.. jag är helt slut :(
jag ska ta mig en dusch nu och sen sätta på en film och sova ett par timmar!

jag vill inte bli sjuk :( jag ska ta det lugnt och vila upp mig hela helgen.. jag ska vara frisk nästa vecka.. då ska jag göra en del av min eximination.. så jag måste vara frisk då!

// Vessli - sjuk?!

Kommentarer
Postat av: Fija

En gång om året? Julmust, påskmust och midsommarmust är ju samma sak :P

2008-11-28 @ 00:41:51
URL: http://fijas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback