Konsert

Ikväll eller snart om några timmar ska jag och broren på slipknot :)
Hans favorit band.. inte mitt.. men jag går ändå.. jag hoppas att det finns nån bra låt :P
eller att dom spelar nån av de få låtarna jag känner till :P

Just nu sitter vi och värmer upp med Robert GUstavsson :P finns det nå bättre än hans jag e inte bitter :P eller jo så klart gardell.. men ändå jag älskar verkligen wallingen och fråga bertil :P
Så vi sitter och skrattar en massa:P

vi äter lite chips så här mitt i veckan och dricker lite läsk :P hihi eller jag dricker självklart julmust.. medans han dricker cola:P

Jag ska snart laga lite mat så vi slipper vara hungriga ikväll :P jag är en duktig syster som lagara mat :D

// Vessli - Duktig syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback