Lista :P

En lista igen :P

Namn: Anna Sofi Vestling
Smeknamn: Vessli
När är du född: 29 juni 1986
Vad gjorde du igårkväll: Spelade wow och åt pepparkaks deg :P
Har du nytvättat hår: hmm igår?
Vad luktar du nu: öhmn.. ingen aning
Saknar du någon nu: mmm...
När fick du senast en present: hmm.. i lördags av emma
Vad drack du senast: Julmust
Har du några högklackade skor: mm ett par
Vilken är din favoritfärg: ingen aning.. kanske svart?
Har du blivit hotad på telefon: Säkerligen
Vill du ha barn: Ja, någon gång så :)
Längtar du tills din nästa födelsedag: Nja.. det vet jag väl inte, på sätt och vis
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: nej verkligen inte, de säger att jag är yngre
Vilka språk kan du prata: Svenska, lite franska, lite latin och engelska
Hur många hål har du i öronen: 2
Just nu är jag: Seg
Är du blyg: mm :(
Vad har du på dig: nattlinne och ett täcke :P 
Hur mår du idag: Jodå.. jag vågar inte känna efter än ::P
Ögonfärg: Blåa
Syskon: Elin, jonas och kajsa
Favoritdag i veckan: hmm.. beror på torsdagar, för då har jag hela helgen framför mig
Hårfrisyr: Långt, lugg och brunt
Skola: Stockholmsuniversitet
Klass: Öhmn.. drama?!
Trivs du i din klass och skola: skolan är okej. klassen nja
Favoritämne: Jag läser bara drama nu
Värsta ämne: Auo blocken
Tycker du om fester: beror på
Är du en gottegris: Ja, kan jag lova:P
Är du modig: ibland så :D
Gillar du att prata i telefon: beror på med vem.. men jag smsar helst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback