Natt?!

Ja, då sitter jag i södertälje med datorn i knät och spelar lite wow.. ojojoj.. jaa så är det.. jag ville inte sova ensam i natt och valde då att åka hit... varför.. ähh det tar vi en annan gång!

JAg har levlat en level hittills ikväll och hjälpt min bror en massa:D
it´s me and my brother against the world :P hahaha

jag sitter och funderar över en massa saker och funderar över hur jag ska förändra det..
hur gör man och hur går det till.. hmm efter 22 år har jag fortfarande inte lärt mig hur man förändrar sådana saker :P

Det finns mycket att arbeta med.. och jaaa jag pratar i gåtor.. men that´s me :P

Nu ska jag ge mig in i den förtrollande världen av wow igen :P

// Vessli - Under uppbyggnad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback