Senare

Ja då var dagen över, jag har vart på VFU och lekt lärare!

Dagens humör är inte tipp topp.. jag vet inte men det pågår mycket och mycket känslor springer omkring i min kropp!
jag är väldigt förrvirrad just nu och vet varken upp eller ner.. jag önskar bara att allt kunde lösa sig nu!
Men livet ska vara tufft!
Jag fick ett väldigt bra citat av nån idag " livet är som en bok, den har en början och den har ett slut"
Smart citat!
ähhh.. just nu har jag ingen aning om vad som är upp eller ner!

Jag vill ha ett varmt bad och Varm chocklad!
Jag vill ha en varm människa att kryp upp till som bara kan hålla om mig och låta mig gråta eller skratta eller vad jag nu behöver!
Nån som bara kan finnas där för mig just nu!

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback