Snö snö och mera snö

Ja snön bara öser ner:D inte gör det mig nått :D
Jag har saknat snön så länge jag bott här nere och äntligen kommer vintern en riktig vinter som det brukade vara hemma i hälsingelandet:D

Nu sitter jag inne och myser men musik, te, ljus och datorn :D
Jag älskar sådana vinter dagar då man kan göra det :D
Jag ösnkar bara att nån annan kunde vara här med... men men :(
kanske en annan dag!

Jag har planerat att sätat igång en mysig film och njuta en stund.. en sak till som fattas är julmust :( mitt lager är slut och jag måste vänta tills imorgon på pengarna :D

nej nu får det vara nog med slöseri vid datorn!

Mys här kommer jag!

// Vessli - Myser + Saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback