Snön rymmer :S

Neeeej snön rym inte.. den försvinner.. varför :( jag gilla rinte att det ska töa...

Jag vill ju ha snö det var ju så mysigt att kolla ut på snön eller se det snöa :(

snön snälla kom tillbaka!

Så här tidigt på morogonen fungerar inte min hjärna som den ska och jag sitter med en tandboste i munnen men orkar inte göra mer :P
jag ska snart iväg på VFU sista dagen för den här veckan :( men som sagt det är ganska skönt att ha en längre helg :P
sen ska jag hem och plugga en massa.. det behövs.. sova och ta det lugnt.. fösöka andas lite..tjattra med tage i telefonen.. spela lite wow :P hihihi

snart är det änsligen 1 advent och jag får tända ljustacken och julstjärnan :D jag länktar som en tok.. som jag gör varje vinter  :D
jag är helt tokig i julen, jag fattar inte.. men men :P

oj va klockan har blivit mycket!

// Vessli - Snälla snön kom tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback