sol

Jag hatar vissa morgonar, som idag, jag stängde av klockan i sömnen så jaa jag sov över ganska mycket.. vaknade nyligen och jag kommer inte hinna in till skolan, fan jag missar tre timmar av jätte bra och roliga saker...

jag får passa åp att städa då istället och plugga hemma... jag ska också ta mig till huddinge för att handla lite julmust!
kanske lite små godis med!

men jag hatar verkligen att sova över en hel dag i skolan, jag vill inte jag vill inte.. jag hatar att stänga av klockan i sömen.. jg måste börja ha den någon annanstans än brevis mig  i sängen.. jag ska nog börja lägga den på bordet så jag måste gå upp och stänga av den.

Igår så sov jag över med.. jag vaknade inte av klockan som ringde. eller att nån ringde!

Positivt idag är då att solen skiner och jag fick tid till att städa :D

// Vessli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback