Solsken

Solen strålar och dagen har börjat bra!
det var skönt att slippa sova ensam även om jag sovit på soffan och typ i tre timmar eller så :P
men det var skönt att slippa vara ensam med alla tankar och funderingar :)

Vad händer idag då jag ska plugga och spela wow!
På måndags så tar jag tag i verkligheten igen.
!4.00 ungdommsmottagningen
direkt efter det VFU:n
Sen blir det till att jobba på tjejjouren.. japp sen ska jag umgås med mina vänner i veckan.. det har inte blivit så bra med den saken på senaste tiden.. men det ska jag göra:)

men nu ska jag fly verkligheten en stund och gömma mig i någon av de avlägsna delarna av de outforskade delarna :P

// Vessli - Verklighetsflykt

Kommentarer
Postat av: Mita

Plutt plutt, hoppas det har gått bra idag

Eftersom du ska jobba o sånt imorn, kan du plinga när du har tid? :D

Love you! <3

2008-11-22 @ 01:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback