Sömnproblem

Ni vet hur det är när man vant sig vid att sova brevid nån.. jaa när man sen ska sova själv då är det inte lika kul längre...

Jag har vant mig att sova brevid Mr. södertälje och nu när jag inatt inte ska göra det så kan jag inte sova fasten jag sitter och halv sover redan.. det har jag nästan gjort hela dagen..
på pendeltåget hem så somnade jag  :P haha jag glömde nästan gå av här hemma!

Nu till problemet.. hur kan man på några veckor känna sig så trygg med någon att man inte längre har problem med att sova, och inga proböem med mörkret när man ska på toa mitt i nätterna..inte heller de vanliga mardrömmarna dycker upp och stör sömnen.. vad är det som hänt och varför..

jag har jätte svårt att sova när jag sover ensam.. jag tycker att det är skönt att ha honom brevid mig,... han ger mig en trygghet som det var länge sedan jag fick uppleva :D
Tack!

men nu ska min kudde få ett besök.. vrida och vända på mig lite och sen somna in :P jag hoppas det bästa! önska mig lycka till.. om ni ser en zombie imorgon så är det bara jag som inte lyckades somna.. eller om det finns en massa konstiga inlähgg här :P hahaha

Jag tycker om dig! <3

// Vessli  - Trygghet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback