Strålande humör :D

Idag har mitt humör varit på topp hela förmiddagen :D jag har verkligen haft energi till att göra saker :D jag har städat, diskat och tagit hand om massa annat :D

Solen sken ute när jag vaknande men nu snöar det istället, vilket inte gör mig nånting alls:D
jag sitter inne med massa ljus och en kopp te i handen!
lyssnar på musik i bakgrunden och väntar på att min tvätt tid ska börja.. vilket det är ganska många timmar kvar till men ändå :P

Jag har bestämt mig för att tvn inte ska på förren alla serier börjar ikväll :P så vi får se hur jag lyckas med de.. en bok kommer nog att åka fram :P

Får se om jag ska till södertälje ikväll eller inte.. beror på mr södertälje de :P

Igår var jag hos emma och käkade middag, väldigt god måste jag säga.. hon komkurrerar med min mamma om matlagning.. då är det bra mat.. :P
Jag som älskar att äta mat.. när jag slipper laga den vill säga :P hahaha
eftermiddagen så spelade vi lite spela. jag emma och hennes syster.. kvällen avslutades ganska tidigt pga tröttheter :P
Men som sagt maten ;D muuuuums

Nej nu ska jag nog ta och börja läsa änglar och demoner av dan brown, jag köpte den för en 10 på biblioteket :P
Mitt strålande humör känns som ett framsteg och jag är väldigt glad idag :D jag vet inte varför det var länge sen jag var så här strålande glad :D jag känner verkligen att jag älskar att leva idag och att jag är lycklig :D jag vet inte varför men dagen började inte alls så här bra.. jag va took trött och hade huvudvärk när jag vaknade.. men så fort jag satte igång musik och började aktivera mig så höjdes mitt humör :D
jag vill aldrig sluta var så här glad :D

Just de ja.. jag har klippt lugg :P den ni :P
Och jag tycker om nån :P thihi
// Vessli  - Strålar som en sol :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback