Val

Japp i natt så är det dags för valvakan för usa valet.. och självklart så är jag intresserad och måste se den :P
så just nu förbereder jag med en massa saker, mat så jag slipper avbryta för det!
Mysiga kläder, täcken och kuddar i soffan, en bra plats för datorn :P

Så klart jag ska spela lite samtidigt som jag kolla på vakan, vad ska man annars göra då? :P
så valvaka, wow och mat :P sen fattas det bara ett bra sällskap så skulle de vara perfekt, men man kan ju inte få allt här i livet :P man måste ju nöja sig nånstans:P

Nån som har lust att hålla mig sällskap? :P

Idag på drama lektionen så hade jag faktiskt väldigt roligt, vi gjorde en väldigt givande lektion som gav mig mycket och gav mig energi till annat som måste göras..
men vi spelade ett slags spel så idag har jag spelat 15 årig tjej under 1784 så det fanns ju en utmaning i det hela med :P
men det var jätte kul och givande för en gångskull :)

Nu ska jag laga mig lite mat och sånt :P

Och äntligen är jag människa igen och kan njuta av att vara tjej.. :P vissa delar av månaden hatar man bara... men icke nå mer :P yeeey jag kan aktivera mig, jag kan göra saker utan att vara orolig!
JO men vilken tjej är inte smått orolig när man har mens.. man tänker ofta på om man blöder igenom eller inte.. eller o nej nu måste jag byta.. eller på vilken smärta den åverkar en!

Och paniken jag hade igår har lagt sig, tack vare faktiskt någon som verkligen inte trodde det om.. men japp jag vart hjälp och kunde nästan sova hela natten utan någon jätte oanik, därimot så hade jag väldigt svårt att somna!
Jag hatar att ha panikångest, jag hatar att behöva må dålig.. men men sånt är livet.!
// Vessli - förberedelser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback