VFU

Äntligen är det VFU igen :D Jag får äntligen vara ute i skolan och göra det som jag verkligen vill hålla på med!
Idag så var det inte så många timmar och imorogn kommer min älskade lillebror ner :D

Idag var en givande dag på VFUn som alltid.. men jag fick också uppleva saker som jag inte trodde skulle hända!

Imorgon klockan 17.55 kommer min lillebror ner hit för att vi ska på konsert på onsdag. Det ska bli jätte kul att ha honom här i några dagar. Det är inte så ofta man får rå om honom.. en 14 årig liten sak som ska vara tuff och sånt  mesta delen av tiden.. men ändå.. det är så mysigt att ha en del av familjen här..
MIn mamma och syster kommer ner en helg i december :D äntligen!
ingen i min familj har hunnit se hur jag bor här nere.

Ikväll ska jag ta mig till södertälje igen :P

Mina mysisar bara gosar hela tiden.. mina små katt bäbisar :) okej kanske inte bäbisar längre, men ändå.. mina älsklingar!
Dom ligger på varsin sida om mig just nu och kurrar :D

Nu ska jag dricka lite julmust och göra mig klar för att gå till tåget.. det är snart dax ju!
Meeen det är så kallt ute.. och SL när det regnar och är kallt funkar inte.. tågen har varit sena hela dagen, Så man vet ju aldrig om tåget kommer eller inte.. nu börjar det igen.. när vintern närmar sig så börjar tågen krångla.. aja.. jag måste väl börja gå ner snart ändå.. fasten det är kallt och blåsigt.. :( men vem vet.. jag kanske kan få bli uppvärmd senare :P

nää nu måste jag svepa julmusten och börja röra mig mot tåget för att frysa lite!

// Vessli - Fryser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback