Wow

Jag måste bara säga det att det här spelet.. ojojoj.. jag har fastanat tokigt mycket i det... ikväll har jag levlat två levlar :P
och jag känner mig själv och vet att jag kommer säkerligen spela alldeles för länge ikväll.. :P

Sen ska jag och emelie sitta hela helgen :P hahah jag kommer inte att vara vettig efter den här helgen!
MEn men det är ju så kul :D
Och alla som känne mig vet att när jag ger mig in i ett spel så kan jag spela och spela och spela.. alla vet vad som hände när oblivion träffade mitt hjärta.. och det var inte ett online spel! Så wow har grävt sig lite djupare in och kommernog fastna där!
Varför emelie varför??
hihihi antagligen borde jag tacka henne som fick mig att hitta nått kul att göra igen :P faaaaast ändå...

Ojojoj två bekännelser på en dag :S Först så Slipknot.. sen wow.. vad händer med mig??

Eller har jag äntligen hittat mig själv igen... fast där finns det nån mer som borde ha ett tack :D
Så tack till emelie och J som fått mig att hitta delar av mig igen :D delar som jag trodde var borta för alltid!
Sen så ska jag bara hitta resten:P men det kommer!

Sista bekännelsen för idag nu.. Jag trivs, jag är nöjd och jag mår bra :D äntligen :D
äntligen så har jag hittat saker som får mig att må bra, jag gör saker på mitt sätt och ingen annans.. jag bryr mig inte om vad andra tycker och hur jag ska ta mig igenom dagen.. utan att må dåligt :D
JAg mår bra :D

Jag känner inte panik, jag känner mig trygg och jag vet vad jag vill....

Oj inlägget handlar mer om mej än om wow.. men aja.. äh...

// Vessli - på framfart :D


Kommentarer
Postat av: Emilie

vad var det jag sa ;)

Wow är den perfekta verklighetsflykten som man behöver ibland och när man inte behöver det är det ett perfekt sätt att roa sig med :)



Varsegod det var så lite så :D

så länge man sköter skolan och har ett socialt nätverk även utanför spelet så finns det inget att oroa sig för ;)

Jag brukar göra som så att fixa hur mycket som helst i skolan först sen spela järnet ;) det är en bra metod :D

2008-11-13 @ 21:14:27
URL: http://www.emilie-karin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback