wow, pirater och feber

Jag har spenderat kvällen med wow, och nu kollar jag på snyggingen depp :D
febern har inte gett sig och framför mig har jag en till natt av feber drömmar :(
jag viiiiiiill inte.. kan du inte rädda mig från drömmarnas onda verk??

jag hatar verkligen feberdrömmar, dom är så jävla sjuka.. sen när jag inte vet om de är sanning eller inte.. hade jag inte frågat Mr S så hade jag fortfarande inte vetat, eftersom jag har feber på dagen med så kan jag inte riktigt avgöra vad som är vad.. så jag frågar det är bäst.. sen råkade jag anklaga mr s för massa saker i onödan idag.. jag har massa olika hormoner som springer lös och febern på de.. de funkar lixom inte.. så jag ställde till massa problem idag :s
men jag tror att det har ornat sig:D jag hoppas det

men till alla andra.. om jag säger massa konstigheter så är det pga min feber och för att jag inte vet om jag är vaken elelr drömmer ibland!

men nu ska jag besöka sängen och drömma konstigheter och må dåligt :(

// Vessli - sjuuuuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback