Blogg från emmas kök

Just nu sitter jag hemma hos emma och bloggar medans hon står i duschen.

Igår kväll blev det kaos för mig och det tog stopp, jag grät och ropade på mamma, jag har sån fruktansvärd hem länktan... det är alldeles för långt tills att jag får träffa min familj igen.
jag vill åka hem nu!!!

Ja ja, natten har varit hur jobbig som helst, så nu har jag huvudvärk efter all gråt och sömnbristen.
Jag och emma bestämde oss för att det var en bra ide att ses och umgås idag. Emmas vän åkte hem och jag har ett brustet hjärta och en grym hemlängktan.

Vad ska jag mer göra idag då, jag ska ge mina katter P-Piller, jag ska äta chips och dricka sockerdricka, japp på en vardag. jag ska ringa min mamma och gråta lite grand, jag ska ta det lugnt och andas. hmm.. ja sen så var det nog inte så mycket mer.

Idag då, jag saknar honom fruktansvärt och det gör så ont så ont, det känns som om jag aldrig kommer bli hel igen, fasten jag vet att jag komemr att bli det.
Men faktum kavrstår att det gör fruktansvärt ont och jag drömmer om honom på nätterna, dock var det en mardröm i natt.. han hånade mig och berättade att han träffat en ny, och att hon var så mycket bätter och att dom hade träffats länge utan att jag vetat om det... jag vet att så inte är fallet.. men det var det jag drömmde.
Jag behöver ett sätt att komma över det här på, jag behöver något som gör situationen lite mer hållbar än vad den år nu, jag önskar av hela mitt hjärta att jag kommer bli hel igen snart. jag vet att sorgen ska få ha sin period och att det får ta den tid det tar, men som jag skrev, bara nått som gör situationen lite mer hållbar.
Jag vill inte komma till skolan med huvudvärk och inte kunna koncentrera mig ordentligt, jag vill inte behöva ställa in saker pga sömnbrist.
Men det ända jag kan göra är att vänta!

// Vessli - Rapport från emmas kök

Kommentarer
Postat av: Emilie

men gummsan då!



ger en stoooor stooooor kram

2008-10-06 @ 20:22:07
URL: http://www.emilie-karin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback