Ellos

Ellos är sjukt snabba på att skicka grejer som man beställer, i måndags så beställde jag 3 olika saker, och idag kom det till posten. Så nu har jag äntligen en lång kofta att ha till strumbyxor :D eller leggings :)

Efter en lunch och promenad så mår jag tok bra, det var hur skönt som helst att gå en stund och fundera lite.
Jag kom på hur jag ska göra mina vita väggar lite roligare, löv! Höst löv hur mysigt ocg fint som helst, så jag ska ta mig en till liten promenad för att plocka några :D

Nu har jag bokat bio biljetter till mig och Emelie till imorgon, hon fick ett biobesök av mig när hon fyllde år, vi ska se Patrik 1,5 :D

nä nu ska jag ta och kolla klart på One tree hill och sedan laga lite och ta mig promenaden efteråt:)
sen blir det manga kurs :D yeeey :D

Det känns som om jag har lite mer krafter och lite mer lust att göra olika saker, det känns som om jag kommer ha några bra dagar lite till och i¨från.
även om jag inte har kommit över det så vet jag att det kommer att finnas bra dagar, som idag :D

// Vessli  - Lite bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback