...

Ett nytt irreterande fråge grejs :P

OM JUST DIG

NAMN: Sofi
FÖDD : 29 Juni 1986
BOR: Stockholm, tumba
SMEKNAMN : Vessli, syrran...öh du.
FAMILJ : Mamma, syster, bror och några "adoptiv syskon"
INTRESSEN : Teater, musik, tvspel, vänner, mina katter, teckna m.m
SKOLA : Stockholms universitet

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..

SAKNAT NÅGON : Ja
ÅNGRAT NÅGOT: Ja
LJUGIT : Ja
SVIKIT NÅGON : Nej
GRÅTIT : Ja.. något...
SKRATTAT : Ja
VARIT SJUK : Migrän
VARIT UTOMLANDS : Nej
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN : Bara emma och emelie

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA :
För tillfället JA
SKRATTAR DU OFTA : Det tror jag :P
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: hmm.. lite ledsen
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Lite upp och ner
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Förut så ja...men nu nej inte på några år.
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : Ja

KÄRLEK!

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: Jo, men nja...
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : det vet jag inte..
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : Öhh.. nej
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: jag gjorde....
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Kanske inte förälskad.. men ändå...
OM JA, VEM : .... Johan
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD : Inte en ända
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Jaa...
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Jaa...
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : Söt
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : det spelar ingen roll
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT:  Det spelar ingen som helst roll
FÅR DU MÅNGA KILLAR : Ingen aning...

UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN: Brunett
ÖGONFÄRG: Blå
LÅNGT ELLER KORT HÅR : LÅngt
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Gullig
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL:  - de tror jag inte
HAR DU LÅNGA NAGLAR: ibland
SMINKAR DU DIG:  Inte ofta.. när jag ska ut...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback