...

" tentor och killar suger"
Jag håller helt och hållet med.. killar som säger att tjejer är krångliga att förstå sig på, hahaha det är verkligen inte så enligt mig.. killar är knepiga och krångliga.
varför ska man ge sig i kast med dem, varför klarar man sig inte utan dem, varför vill man ha dem i sitt liv?
nån som vet svaret?

sen när det gäller killar så, hur vet man vad som vill när don inte vill berätta för en vad det är de vill o9ch vad det handlar om, jag kanske vill en sak och tror att det handlar om det, men i verkligheten så handlar det inte alls om samma sak, fasten man kommer överens om det..

men men detär väl sånt som kommer hoppas jag.. aja nu sk ajag inte klaga på killar enbart, killar kan vara underbara med.
Mysas och kramas med!


Emma var här en sväng och hjälpte mig att testa mina lösnaglar inför lördgen :) yeeey nu vet jag hur man gör.. japp jag hade ingen aning om hur man gjorde det innan, jag testade nån gång när jag var liten, men det var då det.. nu är jag ung vuxen eller nått sånt.
Snart ska jag iväg på manga kursen sen så kommer emma och vi ska kolla på film ikväll :P ha lite tjejmys!


Jag har bestämt mig för att sluta förneka för mig själv vad jag vill och bara säga det rakt ut nästa gång nån frågar om det!
Japp, jag tänker inte förneka hur det är och vad jag vill som jag gjort ett bra tag nu, för jag vill med.

min huvudvärk lättade lite efter en date med toaletten och en stark migrän tablett :P

Nu ska jag spela lite wow innan kursen börjar :D
och ja emelie jag ska bli lvl 10 ikväll.. emma ville se hur man spelar :D

//  Vessli - humörssvängningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback