...

Tvätten ligger i maskinen och jag sitter här och har inget för mig.. jag tänkte att jag skulle undvika att skriva i min blogg på ett par timmar, men så blev icke fallet.

Jag hamnade här ändå, jag fundera på att spela lite wow och gå upp en level till men jag vet inte om jag har så stor lust just nu..
Det är mörkt och mulet på utsidan och det regna:P
Det är då man vill ligga i soffan med en arm runt midjan och kolla på film. Men jag får nöja mig med julmust och film :P
inte riktigt samma mys effekt men vad gör man när man är ensam då?

Eller så ska man sitta och slö kolla på tv med en massa sötsaker och en bra vän :P
lte tjejsnack och fniss..
men jag saknar ändå känslan utav att ha någon brevid mig någon som håller om mig och bara låter mig känna mig trygg.. det är väl mysigt när dte regnar och ligga inne och kolla´på en mysig film?

Nä nu ska jag njuta av en mysig film julmust :d

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback