grådask

Idag är det grådaksigt vädre med några solstrålar som skiner igenom ibland.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag, det ända jag vet står på schemat är att plugga, att skriva så pennan glöder och det går hål på pappret.

Emma kommer förbi och stör en liten stund, och hon vill att jag ska hjälpa henne med en grej till skolan för henne... jag vet inte hur bra jag kommer vaar på att hjälpa till, jag har näligen inte sovit ännu, jag har varit vaken i över ett dygn och är ganska borta i huvudet idag.. det ända jag vill är att få sova.. och det ska jag verkligen göra så fort klockan blir 8. Varför just 8.. Jo för att det är inte allt för tidigt men det är inte så sent heller... prefekt tid :P
Det jobbiga blir bara att håll amig vaken tills dess.. jag vet inte om jag kommer att orka hela vägen....men vi får se..

Nää,.. det tog alldeles för lång tid att skriva det här för att jag ska orka skriva nå mer...
men vi kan ju säga att det är en känslomässigt jobbig dag idag med..

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback