Huvudvärk

Mitt huvud håller på att ha ihjäl mig för tillfället.. jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det.

Igår var jag ett tag hos emma och vi kollade på tv hon bjöd mig på middag :D tack!
skönt att slippa vara hemma en stund och behöva inse en massa saker.

Ja idag då, idag har jag på planerna att köpa mig lite godis och kanske lite chips, spendera dagen med bra filmer antar jag.. om ingen kommer på nått bätte?!
Jag ska skriva lite på en rollspels karaktär och teckan lite på min lilla teo också.. men annars ska jag bara vara hemma. jag harinte så mycket mer för mig.

Så idag blir det nog mycket tänkandes och mycket hindra mig själv frpn att ringa honom. vilket är en väldigt dum ide att göra.
KOncentrera mig på fanfics istället :P


// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback