Huvudvärk

Min huvudvärk osm jag haft i ett par dagar vill inte ge sig, så jag blev hemma från lektionen idag.
Jag ska springa på apoteket när det öppnar och köpa mig lite värk tabletter, jag och emelie ska på bio idag och jag vill inte behöva ställa in den.. så jag hoppas mina värktabletter hjälper lite.

Igår på manga kursen blev det många härliga skratt, jag har min ide om vad min lilla serie ska handla om, min lilla vampyrpojke som ser genomdeppig ut, honom ska det handla om, tror jag.. får se om han är vampyr eller något annat.. han kanske bara är en annan pojke.. men honom ska det handla om.. jag ska bara hitta ett namn åt honom.
Någon som har ett bra förslag på namn?

Så jag ska försöka jobba lite med min serie nu när jag är hemma, om jag kan koncentrerar mig, vilket jag förmodligen inte kommer att kunna.. men försöka skadar aldrig.
Helst skulle jag vilja ligga i sängen och ha det mörkt och kallt runt om mig..

Idag känns det inte heller så jobbigt som det har gjort hitills.. jag orkar ta mig upp och engagera mig lite.. även om det ligger i tankarna fortfarande.. men snart har det gått tre veckor.. så jag tycker att det är ganska skönt att ha några fria dagar.
Men det är fortfarande jobbigt som sagt.
Men nu känns det som om det kommer gå över när jag är redo för det.

// Vessli - HUvudvärk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback