Jaha...

Jo de va den stunden av sämn jag fick.. inte blev det någon längre sömn idag, även fast jag var vaken hur länge som helst, okej kanske inte riktigt men ändå, jag somnade runt 12 och vaknade vid 8.. så det är ju åtta timmar.
Men jag skulle behöva ha några fler timmar, eftrsom att jag ändå inte får bra sömn de timmar jag sover, jag drömer så konsitga och sjuka saker.

idag tar ska jag plugga lite efter som det inte blev av igår, jag ska skriva på arbetet som ska in nästa fredag.
Sen händer det väl inte så mycket mer, jag ska ta mig en promenad, städa lite, byta lakan :D

trevlig fredag eller hur?! :P

Jag vill ha massor av saker, så tiden går fort och jag slipper tänka så mycket. på måndag är det tre veckor sedan. :´(
Det känns lite konstigt att vara helt utan sin andra hälft. Den som jag ändå har delat så mycket med under dessa fyra år. Men det går över.. hoppas jag..
Idag är en sån dag när det inte är så bra igen, det känns ganska jobbigt och det ända jag vill göra är att ringa. Det känns som en konstig verklighet där allt är uppochner.
Det känns aningen konstigt att vi inte kommer dela våra liv ihop nå mer, som alla planer bara är borta, Allt som vi gjort är bara minnen inte nå mer, inte något som vi kommer dela och prata om.. Många saker som vi har gjort tillsammans vet jag att jag aldrig kommer att göra med någon annan. som små speciella saker som hur vi höll i handen eller hur vi gjorde när vi skulle säga god natt.. sånna saker som vi gjort i fyra år.. men det är väl saker som man hittar med någon annan med..
JAg vet att jag behlver prata om allt och inget.. men vart börjar man?
Det  finns vissa som inte lyssnar riktigt på vad jag säger.
Bloggen är bra att skriva på och man får ur sig massor av saker.
Men samtidigt så får man inte ur sig allt på bloggen, men som sagt, det är ett väldigt bra sätt att få ur sig vissa delar..
det känns som om jag borde vara förbannad på honom för att han har gjort som han gjort,men det är jag inte, jag kan inte vara arg på någon som har funnits i så många år vid min sida.
Men det kanske kommer.. vad vet jag ..eftersom vi har haft det på distans i ett år nå så känns det inte så verkligt än.. det känns liksom inte på riktigt än.. tror jag.. eller jag vet inte riktigt. Men det känns inte riktigt på riktigt än..

// Vessli - Förvirrad

Kommentarer
Postat av: Emilie

i veckan som kommer lovar jag att du ska få låna mig och prata ut om allting och ingenting.

2008-10-11 @ 13:13:50
URL: http://www.emilie-karin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback