Kanelbullens dag

Grattis till kanelbullen :D

Idag ska jag träffa min mamma en snabbis och ge henne en kram :) hon har varit till åland över en dag och åkte då från stockholm.. och vad är inte mer perfekt än att hon hinner säga hej till sin äldsta dotter :D

Jag tänkte köpa mig en kanelbulle till henne :D det förtjänar hon :D och kanske behöver hon det efter en dag och en natt på vikning :P

Igår var emma och emelie här, vi spelade spel och åt massa god saker :P
Väldigt trevligt enligt mig, sen vet jag inte va de tycker! Men jag hoppas de hade trevligt med.

Sen ska jag nog plugga lite kanske, skolan börjar ju på måndag så man läre väl ha pluggat ikapp lite.
vad händer mer då, hmm ingen aning. jag ska nog ta mig en promenad i det fina höst vädret, städa lite, laga lite mys mat och njuta av dagen.. läsa en bok och lyssna på musik :D Äta kanelbullar :P

Okej, nu till det som jag borde skriva om!
Jag saknar honom fruktansvärt, jag vill bara ringa och säga god natt, jag vill bara att det ska vara som det ska, jag vill inte det här.... Jag Vill Inte :(
JAg vet att det inte kommer bli som förr, men man kan ju vilja, och jag saknar det vi hade, även bråken och tjaffsen.
Men som sagt man ska inte tvinga någon att vara med en när de inte vill!
Men det gör onte och jag saknar honom, jag vill inte vara singel, jag vill behöva planera när vi ska ses och ses en gång imånaden och sedan leva på det tills nästa gång vi ses!
Fast jag vet att det inte kommer bli så nå mer, men jag vill..
En sak som jag inte ger mig in i igen är distansförhållande, jag vill ha dom nära inte långt borta.
Men det kommer ta väldigt lång tid innan jag ger mig in i hela dating grejen igen, innan jag ens tänker tanken på att skaffa mig någon ny, innan jag tänker ens försöka hitta någon!

JAg orkar inte, vill inte och har verkligen ingen lust. Jag kanske ska koncentrera mig på skolan och mina vänner ett bra tag nu, skolan ska gå först. sen resten kan vänta. Pojkvänner kan vänta tills skolan är över..

Men huvudpunkten är att det gör fruktansvärt ont!

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback