Kväll

Efter plugg, städning och tvättning så sitter jag nu i soffan med en chips påse.
 
Eftersom jag har haft tråkigt och det inte var nått bra på tv så kollade jag på en hockey match :S
Jo jag just jag... jag vet nått måste ha gått fel!

nu har en film på 5 börjat, jag funderar på att kolla på den.. eller nått, jag kanske ska lyssna på musik och teckna en stund istället, jag vet inte.

packa lite inför imorgon vore bra det med, jag ska bo på hotell och vara duktig, jag har verkligen ingen som helst lust att göra det, jag vill helst vara hemma och ta det lugnt. teckan, läsa, plugga, lyssna på musik, kolla på tv, film... hela grejen..

aja, jag har en dålig kväll :(

// Vessli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback