Livet

Vad är meningen?
När är man vuxen?
När får man det man behöver?
Vad är det meningen att man ska uppnå?

Ja vad vill jag ha ut av livet, när blir jag vuxen är jag vusen, eller är jag ung vuxen?

hur ska man kunna lista ut vem man är i denna värld..
Jag flyttade hemifrån när jag var 17, jag valde att flytta till sthlm när jag var 21, jag valde livet som lärare när jag var 21...
JAg vet vad jag vill bli, jag vet vart jag vill på den fronten, men sen då?

Jag vet ju igentligen vad jag vill och vad jag vill ha men varför ska jag vara så envis och säga att jag inte vill hela tiden, varför ska jag avfärda ideen som om den vore tookig.
Jag vill jag vill jag vill.. men de kommer aldrig nån få veta hur mycket jag än vill att alla ska veta, men nån gång kanske det kommer fram, och nångång kanske det händer.
Jag hoppas verkligen det iallafall!

Mer då, hmm jag har spelat en massa wow de senaste dygnet, bra distraktion ifrån allt annat som händer runt om.. jag har haft en period av koncenration svåriheter nu, vilket har gjort så jag ligger efter i det mästa och jag inte kan koncentrara mig på nått en längre stund.. det är sjukt jobbigt och sjukt tråkigt.
men så är det och jag kan inte göra så mycket åt det förutom att käpma vidare..
Men nu jäklar ska jag käpa, en timme varje dag borde jag klara av, jag måste!

det känns som om det saknar en lite bit  i mitt hjärta som jag vill fylla, det saknas en hemlig bit med som ingen vet om att den saknas men det gör den och det kommer den göra :(

usch det känns som ett dystert inlägg. Fast jag sitter i soffan och ler för mig själv :P jag är på strålande humör.. eftersom jag nyss tagit det första steget till en erkännelse om vad jag vill ha i livet. :D

// Vessli - Framsteg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback