Mamma

Jag träffade min mamma en sväng idag :D jag länktar jätte mycket hem och sitter å funderar över om jag kan åka hem någon gång snart.. jag länkatar jätte mycket efter min familj. och önskar just nu att det var lite närmare än 30 mil, jag hade jätte gärnat bott närmare om det hade funnits en bra utbildning.
men det gör det inte.

Min mamma fick sig en kanelbulle idag :D och jag fick mig en stor fin chokladkaka :D mums vad jag ska njuta av den, jag ska njuta med lite thé och några ljus.

Jag tycker att det är jätte jobbigt att vara ensam och hade gärna haft någon att mysa med i soffan, eller någon som låg och höll om mig i sängen och bara fanns där för mig just nu. Någon som lät mig prata om allt och inget, någon som höll om mig medans jag grät och någon som sa tröstande ord till mig.

Jag hade velat prata mer med min mamma och hur jag mår och hur jag känner just nu, jag tror inte riktigt att min familj har uppfattat att jag mår ganska dåligt, jag är väldigt bra på att dölja det, lika så för mina vänner, jag är väldigt bra på att dölja hur jag egentligen mår och känner.

Det kanske är bra att ha bloggen vid dom tillfällena, så jag kan skriva om sakerna så att jag slipper säga dom. Så jag slipper låtsas och så jag slipper ha det jobbigt.

Men saningen är att jag inte alls mår bra, jag är i ganska risigt skick och är ganska nerstämd för tillfället, när jag är bland folk och med vänner så "spelar" jag en roll, jag visar inte alls hur jag egentligen mår.
JAg hoppas min svacka snart går över och att jag kan hitta någon som vill hålla om mig!

Ha en tookigt bra lördag :D

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback