Måndag

På schemat idag står:
Prata med skolan
Tvätta
Ta mig för att köpa ett spel
Diska
Mysa med katterna
Dricka julmust
Plugga ( jag ska ta ikapp allt jag missat och skärpa till mig ordentligt, det här håller inte längre)

De va dagens schema det :P

gårdagens final var spännande jämna siffror och bra drag i matchen, Edsbyn slog bollnäs med 3-2 så väldigt bra siffror.. Grattis Edsbyn till vinsten världskupp mästare :D

Grymt kul att det var ett svenskt lag som vann, det har inte hänt på 3 år, senast då bollnäs vann :P
Lika grymt kul att det är ett hälsningelag som vann :D

Jag hamnade i södertälje igår kväll och sov där inatt.. mysigt :D
Dock väldigt skönt att komma hem och träffa mina bäbisar, ta en dusch och sånt :P Äta lite och ta det lugnt..
Men som sagt det är mysigt att sova borta med:P

Planen för eftermiddagen är att spendera den i myskläder i min soffa :P eller ja efter jag varit iväg och köpt spelet :P så ska jag spendera kvällen i myskläder och ta det lugnt :P
Plugga och läsa ikapp på mina fina områden :D

sen måste jag börja förbereda min halloween kostym :P testa ut alla grejer och sånt.. kolla så att det inte fattas något till kostymen :P
Jag har nämligen bytt från det jag skulle vara till en anna grej.. eller ja jag tror att det blir så iaf.. fast det vet man ju inte fören på lördag :P
så det ska jag göra innan jag ska köpa spelet.. då kan jkag passa på att fixa det sista till kostymen på samma gång :P

En positiv sak iaf som har hänt är att jag faktiskt har fått aningen bättre självförtroende, tack vare en viss person.. för att  någon uppskattar det som jag inte har gjort, och det är jag väldigt tacksam över, att jag faktiskt får känna mig trygg i mig själv och för att nån verkligen uppskattar det :D

Nä nu ska jag dricka lite te och äta lite chocklad:P óch sen bege mig iväg på alla min äventyr som jag ska utföra under dagen :P

// Vessli - Back on track

Kommentarer
Postat av: Emilie

jaaaaaaaaaaa



woooooow

woooooow

wooohooo....!

sen får du faktiskt be södertäljaren att han gör en gubbe på samma server som oss så kan vi spela tillsammans allihopa :D

2008-10-27 @ 15:16:00
URL: http://www.emilie-karin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback