Morgon

God morgon!
vad gör jag vaken denna tidiga timme, jo jag ska träffa emelie om ett tag och tänkte fel när det gällde tiden, så nu sitter jag vaken en timma innan jag igentligen behöver .P

då tänkte jag att jag skulle spela lite, men nej då, de håller på med undehåll utav spelet så nej.. vad gör man då så här tidigt på morognen?

Hmm.. jag kanske ska städa lite eller nått sånt, men det känns så överskattat att göra det nu..
men ändå, det kanske är värt det..
nej jag vet exakt vad jag ska göra. jag ska plugga och komma i kapp lite :D yeeey!
sen ska jag teckan lite på min serie som jag håller på med:P inför manga kursen idag, vi ska vara klara med karaktären och storyn.. så vi kan teckan på story boarden idag..

men nu till skola arbetet.. jag behöver verkligen en knuff i rätt riktigtning just nu.. jag skulle behöva någon som stod med en piska och sa åt mig vad jag skulle göra just nu.. jag avskyr mina koncentrations svårigheter, jag skulle vilja kunna som alla andra.
men men det är nått jag läre lära mig leva med!

Aja, jag får försöka lite iaf :P

// Vessli - Försöker koncentrera mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback