Onsdag

Idag leker jag tysta leken lite gran.. nt i halsen och mår inte alls super :(

Fick ett gulligt brev från skolan idag med.. det gjorde ju dagen mycket bättre..

Just nu behöver jag hitta fokus och hitta nått att syssla med om gör att jag tar mig igenom allt igen..

Men men sånt är livet..

det här känner jag på mig inte kommer bli ett positivt inlägg..


                                                                                    This is a god distraction


Den senaste veckan har det funnits mycket distraktion och det har varit bra, men jag lät den ta över lite grand och nu måste jag se till att balansera min distraktion med mitt vanliga liv.. hur nu det ska gå:P

men distraktionen var precis vad jag behövde och precis vad jag behöver för tillf'ället.. det är ganska skönt att bli av med lite energi :P

men men nu ska jag springa iväg till min manga kurs och ha roligt, skratta en massa och ha massa skoj med mina kursare :D

Tack för distraktionen!

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback