Onsdag

Idag så är vi "lediga" från skolan, vi ska göra klart våran portfölj och läsa kursliteraturen.
Så jag tog mig en välbehövlig sov morogon, jag hade åsdan huvudvärk igår så att jag somnade när jag kom hem från föreläsningen om droger i skolan.

Jag har haft några sömnlösa nätter och en tuff period just nu, jag hoppas den går över snart så jag kan börja leva igen..

På Schemat idag så står det Plugg, promenad i höst vädret, städning, manga kurs.
så en ganska lugn och skön dag faktiskt. men det behövs.

Nu är det snart dax för lunch och min promenad som blir efter lunch. det är planen iaf :P
Jag ska nog ta med mig kameran och ta några fina bilder på höstlöven.

// Vessli - Lunch time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback