Patrik 1,5

Jag och Emelie såg patrik 1,5 på bio idag. Hur bra som helst, den var verkligen värd pengarna. Jag tyckte att den var mysig och bra.

Jag satt på Waynes vid lagerhaus på drottninggatan idag och teckande medans jag väntade på emelie, där var det en tookigt snygg kille som jag kunde kolla på, även om jag inte är redo att gå vidare så är det ganska kul att sitta och ha nått att kolla på. SÅ jag satt och kollade på honom ett tag :)

Jag har pratat med mamma om min bror idag jag är väldigt stolt över honom. emma och jag fick oss också en bra pratstund :) lika som jag och emelie.

Idag är min plan att stanna vaken tills jag somnar av utmattning, eftersom jag inte sovit så bra på senaste tiden, jag stänger av ljudet på mobilen och ställer ingen klocka. så jag hoppas på att jag ska få sova lite :P
Idag har varit en bra dag, jag har inte saknat honom idag, idag känns det ganska bra. Kanske för att jag hade lite distraktion utav min man på waynes :P ( grymt snygg)
Gissa vart man kan springa på mig närmaste dagarna?! :P

Jag är äntligen klar med min huvud karaktär i min serie :D yeey. Teodore heter han men kallas Teo. jag vet inte riktigt vad serien ska handla om än.. men nått kommer väl.. hoppas jag :P

någon som har en bra ideé på vad man kan göra för att hålla sig vaken ett tag??

// Vessli - bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback