Regn

Regnet det bara öser ner, bam bam..

Ja idga regnar det hur mycket som helst och det är inge kul, jag hade planerat att ta en promenad när jag vaknade och innan jag satte mig vid datorn och pluggar klart det sista..
det jobbiga är att jag har kört fast totallt, och jag har inte så mycket tid att fixa det på.. det är bara idag:S

Jag gillar oftast regnet, men idag känner jag mig bara så ensam.. jag skulle vilja krypa upp i nångons famn och stanna där tills allt ordnar sig. Någon som bara vill hålla om mig och hålla mig trygg..

Men jag får nog vänta på det ett tag till. men det gör inget, jag får gosa med katterna och dricka en massa te istället :P

eftersom jag inte tog min promenad så kan jag lyxa med att sitta vid min dator ett tag istället, jag har min fina uppsatts brevid med, men som sagt jag sitter helt fast.. jag tror att jag ska ta det lugnt idag och försöka igen senare, då kanske jag har nytt och fräscht tänkande :P

Jga glömde ge mina bäbisar p-piller i måndags så nu är de genomgosiga och mjauiga.. iaf den lilla hon bara springer omkring och piper en massa.. medans dizen gosar en massa:P och stirrar elakt på mig,... hon vill nog att jag ska gosa med henne lite mer :P

Jag har kommit fram till hur roligt det är med en blogg, man kan svamla på hur mycket som helst om allt möjligt, och ingenting :P vilket jag gör ganska ofta.. men hallå då slipper jag ju ha det på insidan istället. :P

Nä om jga kanske skulle svamla mindre, göra frukost mer :P

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback