Söndag

Ja, då var det söndag igen då och tvätt dagen :P
På schemat idag står en promenad i höst blåsten, tvättning möjligtvis lite städning.. men jag vet inte.

Igår kväll så var det vampyr tema på 2an, så från åtta till någon gång runt 1 eller så så kollade jag på en massa vampyrer :P
Först handlade det om var vampyr grejen kom ifrån från början, väldigt intressant, sen var det om vamyrer på vita duken, sen kom det två filmer Nosferatu stod först på schemat sen kom dracula :) Så jag hade det ganska trevligt framför tvn igår.. med lite chips och bubbel vatten.

Dock stör vampyrer mina drömmar, jag drömmer alldeles för mycket om dem när jag sett dem.. så lite kneppigt blev det att sova ordentligt.. men det gör inte mig nått :P
det är ganska kul när dom har sådana teman på tv ibland.. det är inte så ofta..

Så idag kanske jag måste ta och kolla lite på mina favorit filmer inom vampyr genren, En vampyrs bekännelser och queen of the damned :D  Mums!

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback