Söndag

Ja då var det söndag igen då, tvättdag och donadag!
På schemat idag står tvättning vid 4 och dona och pyssla lite resten av dagen, ta den lite osm den kommer.
Tyvärr så regnar det och det får väl stämmingen att nte vara på topp, men det skulle den nog inte varit ändå.

Det känns så overkligt att vi inte kommer ses nå mer, det känns jätte konstigt att veta att vi aldrig mer kommer sova brevid varandra, aldrig mer få en god natt puss och aldrig mer spendera en hel dag och bara kolla på film och mysa.
aldrig mer tjata om hur man skriver ett sms!

Jag ska försöka ta hand om mig själv idag ocg inte glömma bort mig själv.
Jag måste försöka komma vidare och lära mig leva med ensamheten.

Jag saknar honom just nu hela tiden, det värker och gör ont. Men jag måste gå vidare jag vet det, jag själv förväntar mig inte att göra det den närmaste tiden, det är ändå fyra år som jag läre försöka komma över, jag kommer aldrig att glömma och jag ångrar inte nånting av vårt förhållande, inte ens de dåliga och jobbiga stunderna.
varför ska jag göra det?!

Men hur som helst så ska jag ta hand om mig själv idag. Äta lite chocklad, dricka thé och pyssla!

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback